Julshopping!

Idag var jag, mamma och syster Anna på Ica Maxi och handlade. Fy vad med folk! Men ändå inte så farligt som jag hade väntat mig. Så nu är alla julklapparna inhandlade. Nästan. Bara Konny kvar... Han är ju så svår! Men jag har en idé, och hoppas att det går att fixa imorgon :)
Fan! Nu kom jag på att jag inte köpt Fridas present heller. Jäkla skit. Tur att affärerna är öppna imorgon oxå :)
Imorgon ska jag jobba till 12, sen ska jag till doktorn.. Får se vad han/hon säger om min extrema trötthet. Skulle vara skönt att få göra nåt åt det, inte kul alls att vara skittrött hela dagarna. Det kan ju vara så enkelt som brist på nån vitamin eller så. Eller så kan det ju vara mycket värre, men det tänker jag inte fundera på. Vitaminbrist håller vi tummarna för! :)
Nu ska jag ut med grisen i snön och frysa ihjäl en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0