God Jul!

Jag har haft en jättemysig dag med min familj. Barn som skriker rätt ut av lycka när dom öppnar sina julklappar, så underbart, man blir så glad! :)

Jättefina julklappar har jag fått. Fick ett halsband med mitt namn på av Konny, eller jag fick iallafall se en bild ;) Han hade beställt det, och det hann tyvärr inte komma fram. Men jag har länge velat haft det halsbandet, så jag kan nog vänta några dagar till :)

Av mamma och pappa fick vi ett överkast, en jättefin köksklocka och orden "Kärleken övervinner allt" att hänga på väggen. Det stämmer så bra. Jag och Konny har haft otur med en massa saker på våra 2 år, men vi har varit lika kära hela tiden. Vad som än händer, så övervinner kärleken allt :)

Jag var så jäkla nöjd över min present till Konny, en Bluetooth-handsfree... Ända tills han försiktigt sa att "det var ju inte riktigt en sån han hade menat", det var ju nån annan blåtandsgrunka han hade sagt.. Fan, det hade jag ju glömt. Jag var bara så inställd på Bluetooth, så jag glömde vad själva grejen var...
Men snäll som han är så sa han att han såklart kunde använda den jag köpte istället. Men det tyckte inte riktigt jag. Så han fick beställa rätt "grunka" istället, så får han lämna tillbaka den jag köpte. Jag ville ju ge honom det han hade önskat sig :)

Ett stort minus med den här julen var att Konny skulle jobba... Så vid 19.30 åkte han iväg i snöstormen. Inte kul alls. Hade ju velat mysa tillsammans hemma på kvällen, men istället får man gå och lägga sig alldeles ensam :(
Eller nja, jag har ju djuren såklart, dom är ganska mysiga dom med :)

Så nu ska vi krypa i säng och mysa, så vi orkar vakna i tid imorgon. Vill ju inte missa hela juldagen, även om det inte händer ett endaste dugg :)
Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0