Dag 7: Min bästa vän

Jag får nog kopiera Frida här med... Jag har oxå 3 bästa vänner:
Frida: Vi har känt varann sen vi var små, och har alltid hittat tillbaka till varann efter perioder med andra "bästisar" :) Vi har gjort väldigt mycket ihop: spanat på killar vid stranden i Långsand, bott ihop, uppfostrat hund, tältat, festat, blivit skitfulla, haft tråkigt, skrivit/illustrerat barnböcker och bara varit.
Frida är en vän jag vet att jag kan lita på till 100 %, och hon vet PRECIS ALLT om mig. Jag älskar henne!
Anna: Vi lärde känna varann för ungefär 3 år sen, då hon började jobba på Smedkulla. Jag fastnade direkt för hennes öppna sätt, och att hon var så sjukt pratglad! :) Sen vi blev grannar har vi umgåtts väldigt mycket, och kommit varann väldigt nära. Nu ska vi ju flytta, men jag hoppas att vi kommer att fortsätta hålla kontakten så bra som nu, då hon är väldigt viktig för mig. Love you Anna!
Konny: Han är min allra, allra bästa vän. Jag vet inte vad jag skulle göra utan honom.... Han stöttar och tröstar, rättar och gnäller, berömmer och uppmuntrar. Han är precis så som en bästa vän ska vara, men med ett litet plus. Jag är ju liksom kär oxå :) Älskar dig mest av allt Konny! :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0