Dag 5: Vad är kärlek?

Kärlek är Konny.
Jag har aldrig nånsin haft så mycket känslor för en annan människa som jag har för honom. Det är äkta kärlek, det där som man bara vet att det är på riktigt. Den där personen man bara vet att man är menad att leva resten av sitt liv med. Som man tittar på när man vaknar och tänker "Åh, herregud. Han är verkligen min, på riktigt!"
Kärlek kan oxå vara när min guddotter slår armarna runt mig och säger "Jag älskar dig Lotta". Då vill jag aldrig nånsin sluta kramas :)
Kärlek är oxå det jag känner för mina älskade husdjur. Jag kan bara titta på dom och bli alldeles varm i hjärtat. Det är verkligen villkorslös kärlek. En katt som lägger sig i famnen och börjar kurra. Eller när hunden lägger ansiktet i ens knä och bara tittar med sina valpögon. Då är jag lycklig.
Och allt det här har jag varje dag, och jag är sjukt lycklig med alla mina kärlekar!
Önskar att alla skulle få känna sån kärlek varje dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0