Dag 2: Min första kärlek

Oj, jag har varit kär många, många gånger.
Den allra första var min kusin Peter, jag var väl runt 4-5 år. Jag kommer ihåg hur lycklig jag blev när han skulle sova hos oss en gång. Och till slut vågade jag kläcka ur mig att jag ville gifta mig med honom. Svaret jag fick var typ "håll tyst" eller nåt sånt. Han var inte lika intresserad. Men det gjorde mig inget, jag var lika kär ändå. Tänk så lätt allting var när man var liten :)
I "vuxen" ålder var Joel min första kärlek. Jag var 14, han var 19. Vi träffades på nätet och mamma blev galen när jag berättade att jag skulle träffa honom på riktigt. Men jag träffade honom ändå, i smyg. Och jag blev galet kär. Mamma och resten av familjen gillade honom faktiskt när dom fick träffa honom. Vi höll ihop i ett år ungefär, ett år av en hel del bråk och lite otrohet (från hans sida). Men när jag tänker tillbaka på det, så var vi nog ganska gulliga ihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0