Dag 1: Presentera mig själv

Jag heter Lotta. Mitt nick Buttmaster kommer sen jag var mycket yngre, och har absolut ingenting med rumpor eller sex att göra. Det har med mitt namn att göra, först kallades jag Lotta Potta Pottmaster. Men mina kära vänner tyckte det var mycket roligare med Buttmaster, och sen har det hängt med.
Om jag skulle presentera mig själv med ord istället, för jag har ingen aning vad jag ska skriva.
Galen - Jag kan vara galen ibland. På gott och ont.
Optimist - Jodå, ibland händer det. När jag verkligen, verkligen vill nåt. Då tror jag på positiva tankar.
Pessimist - Tyvärr händer det oftare. Men det betyder inte att jag är en surkärring :)
Pedant - Om jag fick bestämma skulle allt ligga i perfekt ordning.
Slarvmaja - Men nu har jag ju en sambo oxå. Om jag inte har allt i MIN ordning, så tappar jag den pedantiska biten.
Hypokondriker - Jag har nog en liten släng av hypokondri faktiskt. Jag tror ofta det värsta om jag blir lite sjuk.
Sömntuta - Jag sover gärna länge, väääldigt länge. Jag mår bäst av att kliva upp tidigt, och skulle gärna göra det oftare. Men tyvärr blir det lätt att jag sover bort halva (hela) dagarna.
Kär - Jag är galet kär i min Konny.
Det får räcka som presentation. Ni får ju veta mer på resten av punkterna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0