Äntligen klart!

Nu har vi flyttat allt, och städat ur lägenheten. Så jäkla skönt! Besiktning imorgon, hoppas att det inte blir nå klagomål... Orkar verkligen inte städa mer. Är trött, vill åka till Konny och bara mysa.

Ska åka till Enköping imorgon faktiskt, träffa Konny och missarna. Sist var jag ju där så kort tid. Hann knappt in genom dörren förrän det var dags att åka igen.. Nja, inte riktigt kanske. Men det kändes så :)
Men imorgon hinner jag träffa dom lite mer. Eller åtminstone kissarna. Konny ska ju jobba. Men sen är han ledig hela 5 dagar! Wohoo! :)
Imorgon ska jag leka med Frida och kissarna istället. Dom har ju vuxit så mycket nu att dom faktiskt kan stå på benen. Och så busar dom lite med varann. Så sjukt söta! :)
Frida har ju inte sett dom än, förutom på kort. Och jag gissar att hon saknar sin Jesper. Han är ju oxå där.

Nu ska jag nog ta mig en snabb dusch. Få bort allt städdamm och smuts. Så ska jag krypa ner i sängen sen. Ska ju upp tidigt imorgon, besiktningen är kl 9 :(
Uppdaterar snart igen, med lite missekattsbilder.

Kommentarer
Postat av: Frida

Saknar Jesper massor!!!

2009-06-01 @ 23:54:00
URL: http://farida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0